سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفت است از رشگ بران که غافلند از تندرستى مردمان . [نهج البلاغه]

آهای لطیفه اس ام اس اینجاست!!!

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت / بیچاره از این عشق فقط سوختن آموخت / فرق من و پروانه در این است : پروانه پرش سوخت ولی من جیگرم سوخت

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟

 

همیشه قبرستانی در قلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز..../

 

ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم / دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

 

خدایا بگو هرگز سفر کردی ، سفر با چشم تر کردی – خدایا اگه تو درد عاشقی رو میکشیدی ، تو هم زجر جدایی به تلخی می کشیدی اگه چون من به مرگ آرزوها می رسیدی – پشیمان می شدی از اینکه عشق رو آفریدی

 

به غضنفر میگن ریس جمهور رو در یک جمله توصیف کن میگه: یبوست در اندیشه و اسهال در کلام

یکی محبت و یکی ناز میکنه! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه! اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

 

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرتت بنگرد. به دلی دل بسپار که جای خالی برای تو داشته باشه و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن آموخته باشد

 

اینو می فرستم به سلامتی هر چی گلدونه ، به شرط اینکه گل شما باشی و خاکش ما.

 

زن ها موجودات عجیبی هستند ، در زندگی بیشترین پول رو خرج لباساشون میکنن در حالی که

بیشترین لذت رو بدون لباس می برن

 

 

حتی با اهرام ثلاثه بر دوش هم می توان راه رفت / تنها به شرطی که پای عشق در میان باشد

 

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین

 

میگن خدا بهترین نعمت هاش رو به بهترین بنده هاش می ده...من که بهترین بندش نیستم پس چرا تو رو به من داد.؟؟؟

اصفهانیه قله اورست رو فتح کرد.بهش میگن انگیزه ات چی بود؟؟ میگه خدا لعنت کنه کسی رو که گفت اون بالا نذری میدن

 

اگه به اندازه دل گنجیشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل یک فیل فرقی نمی کنه مهم اینه که به اندازه یک دل دوستت دارم

 

چشم هایت به من آموخت که با آخرین نگاه اولین رنج آغاز میشود

 

میدونی که تو زیبا ترین شخصی هستی که تا به حال دیدم البته جایی که میوه نباشه چغندر سلطانه!!!

 

 

غربت را نباید در الفبای شهر غریب جستجو کرد همین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت تو غریبی

 

ای نامه که می روی به سویش از جانب من بزن تو گوشش که کر بشه!!!!

 

 

باز حاجی با عمامه با دروغ های فراوان می خورد از مال مردم می پرد بر کوله مردم کودکی تنبل به حوزه همچو بلبل مدح و روزه

 

 

می خوام برات یه سبد گل بفرستم ..........نه... نه پشیمون شدم .........برات یه آینه می فرستم تا یک دنیا گل رو توی اون ببینی

 

تو در قلب من جا داری ....کار دنیا رو می بینی قلب من شده گاو داری

 

غضنفر داشته شنای غورباقه میرفته لک لک می خورتش

 

بچه: بابا نقاشیم قشنگه؟
بابا: آره پسرم , چی کشیدی؟

بچه: یه گاو که داره علف میخوره !
بابا: کو علفا؟

بچه: گاوه خورد !
بابا: پس کو گاوه؟

بچه: علف خورد رفت !!!!

 

قرار بود واسه بدهیت بمن چک بدی، پس کو چک ؟: به غضنفر گفتن که با کوچک یه جمله بساز گفت

 

غضنفر با خودکار میره حموم میگن خودکارو کجا می بری میگه هر جامو می شورم علامت میزنم

 

به ابادانیه خبر میدن بابات مرده میگه اخ جون از فردا تریپ مشکی.

 

غضنفر زنگ میزنه خونه دوست دخترش
بابای دختره گوشی رو بر میداره

غضنفر هول میشه میگه: ساعت 11 و 45 دقیقه و 30 ثانیه بامداد به وقت شرعی!!! دینگ دینگ دینگ

 

الهی شمع بشی دورت بگردم, بعدش فوتت کنم هرهر بخندم.

 

سلام من یک بوس کوچولوهستم که گم شدم میتونم5دقیقه رولبات استراحت کنم؟

 


To donya ye nafare ke faghat va faghat bekhatere to nafas mikeshe .... . . On.... .... ..... (damaghete).

 


Uni ke to ro vaghean dust dare 4ta marizi migire:
1 faramushi
2 ...
3 ...
4 ...

3taye digaro faramush kardam!

 


چقدرسخته که سرت رابازبه دیواری تکیه بدی که یکبارزیرآوارغرورش
له شدی-چقدرسخته گل آرزوهاتاتوی باغ دیگری ببینی وهزاربارتوی خودت بشکنی واونوقت آروم زیرلب باخودت بگی گل من باغچه نومبارک-

 

وقتی نگاهت را به من میدوزی و باصدای رسایت اواز میخوانی خیلی دوستت دارم . واقعا تو زیباترین قورباغه این برکه هستی .

 


یک پسره به دختره میگه یه بوس بده تا با گرمای لبت سیگارمو روشن کنم دختره میگه بهت نمیدم تا کونت بسوزه با اون روشنش کنی

 


اگه کسی بهت اس ام اس خالی فرستاد بدون انقدر دوست داره که نمی دونه که چی بگه

 


امشب میخوام روىآسمون 1عکس چشاتوبکشم1اگرنگاهم نکنى1نازنگاتوبکشم1ای کاش بدونی چشاتو1به صدتادنیانمیدم1یه موج گیسوىتورو1
به صدتادریانمیدم1به آرزوهام میرسم1وقتی که توپیشم باشى

 

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی،ولی سعی کن عادت نکنی،
اخه من هرشب نمی تونم بیام تو خوابت!!B-)

 

Hamishe az khubihaye adama baraye khodet ye divar besaz.pas harvaght dar haghet badi kardan faghat ye ajor az divar bardar. bi ensafiye age divaro kharab koni.

 

Bache mire dabestan ,babash mige az hala bayad mesle marda harf bezani,hala begu che darsi dashtin? Bache: darse rubahe madar jende va kalaghe koskhol.

 

به ترکه میگن گوز چه شکلیه؟ میگه حلقه ای . . . میگن چرا؟میگه چون هروقت زنم می گوزه می اندازه گردن من . . . ! ! !

 


To :
.
.
.
.
.
.
.
aziztarin
.
.
.
Jigartarin
.
.
.
behtarin
.
.
.
zibatarin
.
.
.
fahmideh tarin
.
.
.
ba maramtarin
.
.
.
dusti ke dari manam,khosh be halet!

ترکه هرشب تو خواب میشاشید یه شب که نشاشید از خوشحالی رید .


سلام اکر خوبی یا بدی از ما دیدی حلال کن. فردا قراره بیمارستان بستری بشم برای جراحی قلب.میخوام یک دریچه بذارم که فقط به روی تو باز بشه




رضا دژاگه ::: جمعه 86/12/3::: ساعت 7:59 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :2448
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
رضا دژاگه
عاشق وبلاگ خودمم
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<